torsdag 12 april 2012

Shit vad veckan går fort nu bara för att det va röd dag i måndags!
Nu är det torsdag redan imorgon fredag sen bowling på lördag... Vad roligt det ska bli..
Nån som har tips på hur man blir piggare från förkylningen?
Min handledare ringde till mig idag och pratade lite hon sa att hon hörde på mig att jag är förkyld..
Men jag ska försöka imorgon att komma iväg till jobbet efter jag har varit och tagit mina prover..
Trött man blir på det dåliga och deprimerande vädret.. hjälpt syrran med ett recept idag väldigt irriterad på att datorn hänger sig stort sig hela tiden när jag och hon pratade på telefonen hoppas att hon förstod att det va datorn jag lät irriterad på.. Ska gå iväg strax och köpa nåt gått att äta och varmt att dricka kanske om man vill gå ut och bli blöt.. "/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar