torsdag 12 april 2012

Torsdag!

Hej allesammans!! Hoppas att ni alla mår bra!
Själv så har min HS fått liv i svanken så det spänner där för att det är blandat blod varfyllt.. men ska inte gnälla om det här med er..
Har en trög förkylning som jag inte blir av med..
Är extra godis sugen på kvällen men är nog mest när man har ätit två varmkorv med fullkorns bröd till middag.. Märkte det igår när Sambon kom med Marabo (eller hur det stavas) choklad det triggade igång att jag va popcorn eller chips sugen :S
Då gick man såklart och öppnade en påse och käkade lite ur den inte hela men lite.. "/
Men har köpt hem mjölk idag så ska prova och göra en proteindryck att ta till på kvällen om jag hamnar där igen.. Ibland äter lite mer än vad jag ska göra sen mindre :S Tar tid att vänja sig iallaflall...
Ska försöka att gå iväg till min praktik imorgon har inte varit där på veckor nu..!
Ha trevlig torsdag iallafall... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar