fredag 23 mars 2012

Thank you god it's friday!

Thank you god it's friday!
Skönt med fredag varit på omläggning idag allt ser fortfarande bra ut..
Sagt till sköterskorna om att jag behöver Dalacin utskrivet ska kolla imorgon om jag har fått det annars så får jag äta upp det sista jag ha och vänta till måndag "/
Sa till om det i fredags förra veckan men det verkar doktorn ha glömt bort..
Idag annars har jag varit hemma hos morsan och kelat med mina små älsklingar "hundarna"
Ätit lunch och kikat på första avsnittet på Maria Wern..
Vackert det är på gotland när det är vinter.. En upplevelse att se snö på muren runt Wisby..
*även om det va på tv*  =) Jätte spännande gillar Maria Wern serien!!
Käkat middag med älsklingen han hade köpt hem pizza... *va smarrigt*
Åt halva så resten är till imorgon när han åker med boysen till matchen..
Får se hur jag mår imorgon om jag ska träffa Frida..
Orkar inte gå på stan i affärer imorgon om jag ska gå runt med smärtan....
Bättre ta det när man mår bättre isåfall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar