söndag 25 mars 2012

Sunny Sunday

Igår hände det typ inget...
Jag satt hemma och gjorde typ inget var inne på facebook bara eller inloggad i flera timmar men jag satt knappt och kollade så mycket..
Kollade på Dead Silence igår.. Spännande film helt nöjd att jag kollade på den med levande ljus tända bara för att få en riktigt mörk och stämning funkade perfekt med ljusen..
Kände igen huvudrolls innehavar tror att han spelar Jason Stackhouse i True Blood nog är det han iallafall =)
Fick en ny medlem i den gruppen jag startade i januari Hidradenitis Supperativa igår så det var kul =)
Hon och jag är medlem i en annan HS grupp också där vi har våra hs systrar och brorsor =)
Helt fantastiskt att man kan hitta varann på nätet och peppa varann i en grupp där alla sitter i samma båt med samma sjukdom.. Och ändå må bra och bli glad att det finns andra som vet exakt hur det känns!
Det är fint väder idag så ut och gå i solen alla läsare! Det ska jag göra om ett tag..
Kommer nog in lite senare..

Ha en trevlig och solig dag iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar