fredag 16 mars 2012

Härligt med FREDAG!!

Idag varit iväg på kontroll på Karolinska i Solna..
Båda armhålorna ser fortfarande fina ut och ljumskarna också för den delen..
Efteråt gick jag till apoteket för att hämta ut Dalacin..
Men hon som tog emot mig sa att det inte fanns nån så bara för det fick jag och mamma vända om och gå till baka till sjukhuset och säga till att dom meddelar min doktor att skriva ut ett recept..
Sen vart iväg och handlat och köpt 2kg köttfärs..
Och sen hem till morsan och rullat köttbullar och egna hamburgare med chili i.. =)
Älsklingen har beställt hem natcho tallrik som vi ska käka till middag..
Nu har jag äntligen kommit hem tagit ett glas vin och ska ta det lungt och vänta till middagen kommer..

Ha trevlig fredag alla goa läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar