torsdag 15 mars 2012

Curves Zumba

Gud så roligt det va att prova det här =)
Det är kämpigt med dans stegen men vaddå det är ju första gången jag va på ett zumba pass..
Hon som är tränare för zumba passet tycker det är kul med nya som dyker upp också..
Måste gå nästa vecka också det är kul med dans steg emellan maskinerna..
Får ju träna armarna med stegen också och fötter ben och shaka på rumpan och skaka upptill också!!
Värt att prova!!
Det är att man byter från dans/maskin till maskin/dans 1min pass en röst säger till efter en minut zumba zumba då ska man gå till nästa station dvs maskin eller dans och det är 30minuters pass också.. Tyckte vissa grejer påminde om aerobics =)
Men skit kul var det iallafall..

La upp några videos från youtube här så ni brudar som är nyfika kan kolla in vad detta är..
30-Minuter träning bara för tjejer!!





Härlig torsdag må jag säga..
Käkade tyvärr en pizza till middag när jag kom hem är vid 20:00
Kollade på The Walking Dead också..
Sitter nu och skriver här och ska snart gå lägga mig imorgon ska jag till Karolinska i Solna..
Så får jag veta vad min doktor säger om mina sår..
Men han får inte ta bort min träning jag behöver verkligen detta..
Måste få bygga upp mina muskler igen!!

Sov gott alla nätsurfare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar