lördag 17 mars 2012

Breaking Dawn Part 1

Jag och älsklingen har suttit och myst till Breaking Dawn Part 1.. Druckit gott också..


Filmen är jätte spännande nu går man nästan och trampar på spännande fortsättningen.....
Bellas Hårkam är jätte fin de där jag skrev om discshop är nog samma kam också det är ljuset på bilden som gjorde att det såg mer ut som mattplast i dom blå färgena..
Är jätte nöjd.. Hårkammen låg i en jätte fin blå sammets ask jätte len...
Boxen är en jätte fin låda med Edward och Bellas Bröllops bild underlocket..
399-Kr på Hemmakväll värt om man vill ha kammen + filmen..
Annars så kostar Hårkammen från Discshop 350-kronor om jag inte minns fel vet inte om det ingår frakt..  Ska fota boxen och lägga upp så får ni läsare se =)

Sitter just nu och skriver lite.. Ska snart återgå till mitt vinglas och avnjutas med Foot of Africa rödvin och bara fortsätta att mysa av underbara lördagen..
Käkade jätte god middag idag som vi åkte och köpte efter jag hade varit in på Hemmakväll och köpt Breaking Dawn Part 1.. Filé Oscar åt jag utan räkor med stekt potatis.. Och älsklingen åt Biff med stekt potatis.. Vi sa båda att det var godaste potatisen som vi hade ätit som smakade potatis..

Hoppas att ni läsare har haft en bra kväll.. Önskar er ha en fortsatt kväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar