lördag 17 mars 2012

Breaking Dawn Part 1!!

Va inne på hemmakväll sida och kollade när Breaking Dawn Part 1 kommer ut..
Tycker det inte har varit så mycket reklam på att den kommer ut.. Såg då att den har gjort den men har också släppt denna fina  Breaking Dawn - Part 1 Deluxe Box till DVD!!





Tycker att hårkammen är så vacker den vill jag ha känner mig väldigt frestad att köpa den.....!!
Synd att boxen inte finns för blue-ray kör mer med Blue-Ray filmer så skulle vilja att den Delux boxen ska finnas för Blue-Ray...!!Såg att priset är för boxen är 399:- kanske internet pris..
Det innehåller också  Edward och Bellas bröllopsvideo, dokumentären "Destination Forks: The Ultimate Twilight", filmat material från Stockholm Fan Event med Robert Pattinson och Ashley Greene, sex vykort, en affish - och Bellas hårkam som hon bär på bröllopet!

Släpptes 14 mar 2012 synd att den inte har släppts med Delux box  Blue-ray!!!!


Såg att discshop också säljer hårsmycket från bröllopet..Är lite osäker om det är samma som i boxen eller om det är tvärtom....... :S Tycker dom ser olika ut den som ingår i boxen ser mer finare ut.. 
Kostar att köpa från discshop 349 kr ser ut att dom där 4 blå grejerna på kammen som liknar blommor eller nåt liknar plast eller något som man lekte med när man va liten.. :S
Kom och tänka på när dom va i Stockholm den dagen va jag och såg Anaheim - New York Rangers i globen med min älskling....


Kollade på Twilightgrejer och syns Bellas Smycke mer där från boxen vad jag ser..
Jämnför båda bilderna den här nere och uppe..

Den där upper så ser de ut som "blå plast limmad på smycket upptill".. Den kanske inte är så som jag skrev kan vara ljuset som gör att jag ser så och skriver så det är upp till er var ni vill köpa smycket från man vill ju kunna se hur fint det är...

Här nedanför ser de ut som typ "sten i lila" jätte fin och ser andra vackra detaljer på smycket.... =)
Väldigt lockande :-P


Tror att jag ska pallra mig ut och köpa boxen fast den är på dvd är så sugen på att köpa boxen!! :-P
Såg att det finns parfym från twilight också skit snygg flaska den hade varit snygg att ha vid spegeln i hallen hos mig..  Gillar parfymsflaskans form... Vet att den kom ut för några år sen men ändå =)



Men det är sjukt att dom inte får säljas pga att Nina Riccis parfym Nina, flaskorna oerhört lika ni ser..
 

Vilket också Nina Ricci tyckte, och därför stämde tillverkarna av Twilight-parfymen. Detta ledde till att Twilight-parfymen slutade tillverkas, och de flaskor som fanns kvar i butikerna helt plötsligt blev väldigt åtråvärda. Nu säljs parfymen på eBay för höga summor...  Det finns ju tjejer i hela världen som vill köpa parfymen och så självklart så finns den inte i vanliga parfym affärer eller på dom parfymbutikerna på nätet som man annars kan beställa från..... Tycker det är så sjukt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar