onsdag 22 februari 2012

Trött och seg hoppas på sömn inatt och inte på morgonen när man ska upp.. :P
Pojkvännen har varit hurtig och plockat in i diskmaskinen satt igång den och dammsugit i hela lägenheten..
Bonuspoäng där till den duktiga mannen <3
Glömde uppdatera från Karolinska i Solna idag..
Kalibad med lufta undertiden jag väntade på att sköterskan skulle komma och plocka bort dagens omläggning mepilextransfer och en platta (vet ej namnet) ovanför det var min omläggning idag..
Väldigt skönt att kunna röra armarna som man ska kunna göra..
Pluset var att det har inte flyttat sig som det alltid gör när man ska fladdra runt med att göra saker med armarna som ta ner saker eller lägga upp i skåpen..
Gick jätte bra att bowla men imorgon är utmaningen hur det är när man har vaknat om jag nu somnar ;)

280kalorier har jag brännt på en timme bowling inte illa =) *klappar mig på axeln*
Varit nere nu och hämtat tvätten bäddat nytt i sängen osv..
Fulländad kväll slappna av dom sista minuterna tagit medicin och sova sen hoppas jag =)
Natti natt alla kvälls surfare.. Imorgon är det torsdag sen fredag och helg ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar