onsdag 22 februari 2012

Bowlade med jobbet idag var skit kul =)
Fick vänta ute i vinterkylan ca 40minuter innan det öppnades!
Annars var det bra beställde lunch och käkade lite sakta undertiden jag väntade på dom andra deltagarna som skulle komma klockan 14.. Men dom åkte fel så dom vart väldigt försenade fick ta en buss tillbaka för att komma till hallen.. Träffade min förra handledare som kom då klockan 14 och satt och pratade om allt.. Berättade att mina sår har börjat läka mer på allvar nu och visade bilder på såren från mobilen också så hon vart jätte glad att se resultatet =)
Sen när dom andra lyckades äntligen hitta till hallen så satte vi igång att lira vart två serier som vi hann att lira på en timme och en snabb kaffe vi åkte med bussen hem typ 15:55
Nästa gång hoppas jag att vi åker tidigare till bowlingen dvs mars är nästa gång.. ;)

Har tvättstugan nu också så jag har hjälpt älsklingen med det också =)

Käkade god middag idag Ryggbiff stekt med lite smör och salt o peppar som krydda och klyftpotatis o sommargrönsaker hade vi till var jätte mumsigt..
Fotade med mobilen men jag är rolig laddade ner blogger till mobilen men är osäker på att godkänna för att blogga via mobilen.. :-D
När den dagen kommer då jag läggs in på sjukhus blir jag ju tvungen att godkänna haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar