tisdag 21 februari 2012

Tisdag igen =)

Idag har Joie sportlov har träffat sen 11:30 idag till klockan 16..
Hunnit äta lunch tacotallrik käkade jag och hon åt en bagett med kycklingröra i..
Och massa prat om allt mellan himmel och jord..
Till och med Chai Latte med smak av hasselnöt njöts av idag på Café..
Lite shopping också två leggings varav ett till henne som hon ska ha på sig idag och ett nytt svart linne..
Ekologiskt material mjukt och skönt..
Hoppas att hon får kul ikväll..
Köpte en penna som jag kan måla på mina bleka ögon bryn så det blir lite färg..
Och ett gäng ansiktmaskar så jag kan unna mig nån spa dag när Niklas är med jobbet på ishockey.. =)
Nu har älsklingen kommit hem han pratar i mobilen så jag kan lika gärna fortsätta skriva mitt dags inlägg!
Ska lägga in några Naturdiets drinkar på kylning som jag ska försöka ta till frukost med en banan till varje dag nu och prova det kanske ger mig bättre resultat då..
Måste ju förtusan försöka satsa nu så jag slipper gå i mjukisar hela tiden är så trött på det!!
Vill kunna ha Jeans och kunna andas när man har på sig dom..
Och vara fin för sin älskling också.. Och om vi skulle gå ut nån gång utan att skämmas..

Provade i helgen om jag kunde ha min BH på mig när jag har sjukhus trosan som bh under men det känndes inte bra =(
Men lite Peptalk så borde det funka var ju så duktik förut men dags att ta igen det ;)
Har haft en underbar dag med Joie tack så mycket gumman hoppas du får en bra kväll <3
Kraaam Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar