tisdag 21 februari 2012

Mer Semlor till folket!!

Totalt glömt bort att det är fettisdagen!
Tyckte det var några som käkade selmor idag..
Men vad bryr jag mig om det när jag hade perfekta sällskapet och drack chai latte och massa prat..

Ska dela på en semla nu med älsklingen om jag orkar..
Är väldigt mätt nu har kokat kaffe som vi ska dricka..
Till middagen drack jag laktosfri mjölk, var tvungen att prova har hört lite om de kan vara bra att testa för såren om dom blir bättre..
Det gick att dricka iallafall men kom tänka på att semlan vi har hemma är ju gjord på grädde så det bli ett misslyckat försök idag iallafall men får prova det en annan dag istället :)


Ett ex antal olika semlor i alla formar..
kan även byta ut mandelmassan till nån god sylt om man inte gillar mandelmassan =)
Mer Semlor till folket!!
Då blir alla glada ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar