fredag 3 februari 2012

 


Sökte på min väns namn idag på facebook och hittade en grupp som hedrar underbara Natalie!
Saknar henne så oerhört mycket..
Gör ont i hjärtat att tänka på den underbara Natta vad hon har fått gå igenom..
Så smärtsamt den jävla cancern..
Den veckan precis innan jul när jag hade flyttat hemifrån så köpte jag 2 champagne glas till henne eftersom jag missade hennes 20-årsdag slog in dom som en julklapp till henne som hon sedan fick smyg öppna eftersom jag ville så gärna vara med när hon öppnade julklappen..
Visste att jag inte skulle få träffa henne på ett tag eftersom hon gick på behandlig och bodde på sjukhuset då och jag hade med mina förkylningar sen va personalen oroliga om mina sår var smittsamma så jag fick inte se henne på ett tag efter det..
Men hon vart så glad över julklappen och kramade om mig den lilla tjejen fast hon är 20år <3
Sen slog vi in julklappen igen eftersom hon inte får öppna innan jul för hennes mamma <3
För att dölja det vi gjorde <3
Saknar hennes leende skratt våra shopping stunder på stan..
Mys dag med film gick ut och äta..
Hon provade att smaka på min Bailey´s Coffe när vi va på Pizza Hut i city brevid Åhléns!
Hon älskar att sjunga så det var en grupp i kyrkan som dom var ett gäng som sjöng jag hängde med några gånger Mariah hennes bästis var med där också och älskade sjunga..

Hon hjälpte mig att hitta en BH i rätt storlek.. *fniss*


När vi var hemma hos Timoti med Dennis och Mariah <3
Posetiva roliga minnen av henne ska jag bära med i mitt hjärta..

Saknar dig gumman<3<3


You are not alone som vi sjöng på din begravning hon var duktig som spelade låten på piano!
Det var så vackert men mycket sorgligt!
Tårarna bara rinner så fort jag hör låten än idag gums <3 <3
Älskar dig så mycket min lilla syster för det är du även om vi inte har samma mamma och pappa eller nåt sådant släkt blod så var du som min lillasyster<3<3
Det vet jag att du vet efersom Elin sa att du såg upp till mig <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar