måndag 20 februari 2012

Möt Roxxxy

Kommit hem från karolinska varit på omläggning underdagen ganska seg har ont ovanför midjan där syrrorna har pillrat på min böld som har varit där i nån vecka men öm som sagt..

Kalibad osv fast en annan omläggning idag ska bli intressant och se hur det är på onsdag om det är nån bra skillnad eller om det är nåt skit som är bara dit klistrat i armhålan bara för att jag ska ha nåt att gnälla om som att inte få dansa fågeldansen eller klättra på gardinstången i vardagsrummet..

Tog ner mys belysningen i köket imorse så det är bra de.. Kanske lika bra att jag gjorde det eftersom jag inte får göra nånting med lyfta armarna eftersom limmet släpper på omläggningen då :S
Vardagsrumet kvar men det skrev jag igår också har säkert gjort det varje dag hela förra och veckan dess för innan också bergis.. ;)
På onsdag ska jag bowla med jobbet =)
Det har varit soligt och skönt hela dagen.... =)

Läst massa konstigheter idag på aftonbladet t ex
Sex & Naket: Möt Roxxxy - Roboten "Huboten" som vill ha sex med dig har artificiell intelligens och kan prata! Vart är vi påväg?
Låter som att vi har kommit in i den paraella världen som utspelar sig i tv serien på SVT 1 Äkta Människor som visar på söndagar klockan 21:00 för den som inte visste..


Mina damer och herrer får jag presentera första versionen av "Hubotar" ja de kommer bergis uppdateringar också för sen sorten herre jösses vart är vi på väg?
Nu kommer dom som säljer sex få konkurens om detta kommer blir en trend för killarna kanske tjejer dvs..

Men vill fylla ut bloggen med lite intressanna tekniska saker bortsett från spännande tv serien ;)
Herregud igår vart Bea avslöjad av sin partner hur ska det gå nu då?
Prästens fru råkade träffa Niska i kyrkan med knivhot..


Vi är nog närmare än vad jag tror om detta..
Rätt så ballt faktist men ändå lite SCARY..

Robotdammsugare lite ufo modell 2 olika men cool.. (finns ju en hel del modeller)
och robothunden finns också den är så söt såg att de fanns nån annan modell men tycker att Sonys är sötast =)

1 kommentar:

  1. Nu så är det lättare att skriva :) hehe

    jag är också totalfrälst i äkta människor. följer dock inte på tvn utan kör på svtplay. bara på fjärde avsnittet nu.

    de där snuskdockorna har funnits några år redan. såg någon dokumentär om det för något/några år sedan. fast äckligt är det ju :( men men.. finns ju folk till allt :)

    btw, du är också länkad på min blogg som HS"spaggan" :)

    SvaraRadera