lördag 25 februari 2012

Lö lö lö lördag!!

Dag 4 Nutrilett med 1 banan till frukost
* hejja hejja mig fyra dagar med bra frukost klapp klapp på axeln*
Pratat med min kära bror idag..
På måndag sticker han till fjällen två veckor..
Jag ska ta fixa lite lunch... Sen plocka ner vinter gardinerna i vardags rummet som jag har tjatat om i flera veckor som inte blir av om jag inte blir seg efter lunchen..
Än så länge har jag inte varit inne på facebook..
Ska försöka undvika att logga in där.. Har blivit beroende sen jag låg inne 14-dagar i aug/sep..........
Är väldigt trött att vara beroende att logga in där..
Ska leka med mitt nya dator program och wow idag :)
Får se sen vad dagen bjuder på också..
Hoppas på roliga saker iallafall =)

Min omläggning är fortfarande bra från igår!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar