fredag 24 februari 2012

Freedag =)

Dag 3,  Nutrilett + 1 Banan till frukost
Varit på Karolinska i Solna haft Kalibad osv bra omläggning i onsdags har likadant idag också =)
Plus poäng där!!!

Kom ner till banken vid tolv ja då var det lunch stängt gick till ett café och åt Foccia med köttfär i och smaksatt latte creme ;) Det var gott...........
Gick in på HM ett tag och vandrade runt och kollade på kläder..
Snygga kill kläder har dom fått in nu också =)

Sen va inne och bråkade på banken också så kommer Dan in har inte sett han på evigheter.. =)
Har ju blivit farsa så det är roligt att får prata lite ses ju inte på innebandy träningar eftersom jag har slutat och han har ju gått över till ett annat lag...  =)
En stund senare så dök min älskarinna "Joie" upp också..
Sen drog vi till stan och gjorde Stockholm osäkert ;)
Chai Latte idag också.. Börjar bli beroende ;)
Va på Webbhallen och hämtade mitt program som jag ska installera senare..
På väg tillbaka så krånglade tågen först sa dom att det var ett spår man åkte på sen att det va nåt växelfel eller vilken ordning det nu va ;)
Sen fikade vi nere i centrum när vi hade kommit tillbaka med Ywonne nöjde mig med en Loka..
Köpte pizza till middag och överraskade älsklingen med..
Barn pizza till mej och vanlig till han...... ;)
Är inte så hungrig magen är konstig men fick i mig en hel del mat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar