torsdag 9 februari 2012

Kläderna från sweden rock shop har kommit :-P

Nu har kläderna från sweden rock shop har kommit :-P
Var och hämtade det nu och har hunnit kasta sopor och kartonger osv så tog vi promenad och hämtade paketet!!
Mina två snygga linnen har kommit Bullet For My Valentine och Linkin Park ;-)
Och min gubbes present också fick den idag jag kunde inte bestämma om han skulle få den på
alla hjärtans dag eller eller födelsedags present.. lol
Men orka vänta till på tisdag eller om en månad det står jag inte ut med:-D
Vart han glad över den tror jag :-D
Nån märkes t-shirt minns inte hur man stavar den Bilabong nåt sånt.. haha
Jag kunde trycka i mig i linnena men nu har jag garanterat fått extra pep talk vill inte att nån ska synnas utan linnnet not hot bara för linnet var kortare än jag trodde.. :-S
Jag är glad iallafall jätte snygga.. <3
Shots glasen kom också skiiiiit snygga så jävla nöjd över dom  =)
Dom ska jag dricka tequila ur i helgen haha ;-)

Får se om jag kan kolla nåt på TV också..

Nu lär jag sova gott iallafall.. Godnatt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar