söndag 29 januari 2012

Väntar på att diskmaskinen ska bli färdig så jag skriver ett nytt inlägg..
Riktiga Människor var jätte spännande..
Undrar hur de kommer gå för prästen och hennes fru i spännande  fortsättningen..
Niska ljög ju för henne att dom inte är inblandade i mordet när prästen frågade ut hubotarna om mordet som inträffade inte långt från där dom bor.. :S
Imorgon blir det besök på ks i Solna med omläggningar..

Har haft ett jobbigt utbrott under helgen med en böld som sitter jätte tokigt på rumpan..
Svårt att gå och sitta till och med att stå eftersom att det spänner utav blodet där..
Hoppas ju på att den ska spricka ordentligt men det lär inte bli av än iallafall eftersom den inte har sjunkit än i svullnaden som värker så dygnet runt..

Blir helt galen på hidradeniter suppertiva vill ju att skiten ska försvinna men men de vill väl inte det eftersom det är kvar och ska hålla på att ploppa upp..
Hoppas iallafall på denna vår och sommar blir lugn och inte det jävla helvetet som var förra sommaren!

Har tagit dom här tabletterna glucosanol natural carbohydrate blocker..
Tror dom är bra inte för jag har märkt så mycket under helgen..
Märkte mer i fredags...
Men som sagt kan dom hjälpa mig lite mer för att kunna gå ner i vikt så är det ett jävla stort plus!
För då kanske inte de ploppar bölder längre..
Som sagt började i fredags så de ska bli intressant om jag märker någon skillnad om en eller två veckor!

Nu tror jag maskinen är färdig skönt då kan man gå lägga sig för att sussa med mannen i mitt liv!!
Trevlig kväll alla läsare och godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar