måndag 30 januari 2012

Jaha visste att det skulle komma motgångar fast hade inte räknat det just nu när de verkade så bra med såren och allt..Gått upp 4-hg också kul att skriva in det på viktkoll "/
Som ska uppdateras varje vecka på just måndag..
Blir nog bättre nästa vecka då man har ätit tabletterna en vecka..
Förhoppningvis har bölden lugnat ner sig så jag kan röra på mig också..
Då blir det en halv timme på löpbandet ;-)

Såret i vänster armhåla såg ut att ha blivit lite större not good..
Likaså operationsåret det var något där som inte va bra "/
Vi får se hur de går på onsdag..
Jag hoppas på att slippa medincin ett par veckor så kanske jag har hunnit gå ner lite i vikt =)

Haft väldigt problem att gå och sitt stå är jobbigt också med bölden som sitter på rumpan..
Svårt att sova i natt också..

Funderar på att gå till praktiken på onsdag efter jag har varit på sjukhuset..
Komma dit och fika snacka lite med min nya goa handledare..

Onsdag blir extra spännande eftersom Chessi morsans hund ska operera sin tass då..
Fyller 15 i år också pigg som tusan.. :-P
Hoppas det går bra också hon ska sövas då..

Haft min goa pappa på besök idag och fikade med mig och min älskling =)

Käkat en 90g hamburgare utan ketchup och senap inga grönsaker de hade vi inte hemma men känner av att magen bubblar :-S

Just nu går min älskling på löpbandet.. (duktig han är) =)

Tur att man hade en riktig mys dag igår med bio med underbara Johanna och Oscar såg nya Hamilton filmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar