torsdag 12 januari 2012

Premiär Torsdag!!

Halloj där ute i Internet regn snö djungeln!!

Hoppas allt är bra med er läsare!

Väntar på att min underbara fästman ska komma hem från jobbet <3 :)
De är tomt när han inte är hemma.. "/
Men han kommer ju snart så då blir jag glad.. =)

Idag har jag kollat på en film The Runaways  från år 2010..


Kristen Stewart är med i den och spelar Joan Jett.. Passar i den rollen :)
Jag tycker att filmen va väldigt intressant och bra att se eftersom man känner bara till låtarna eftersom man va en bebis på 80-talet när deras musik spelades på radion..

Filmen utspelade 1975 då var man inte ens född men de handlade om hur dom träffas och startar upp bandet The Runaways och massa saker som jag inte ska skriva om ifall du som läser inte har sett den..

Varmt rekommenderats att se :)

En liten video om länken funkar ;)
http://www.youtube.com/watch?v=iYf_NM_lCLI&feature=related

Men som sagt idag är de mys torsdag..

Två TV premiärer:  Once upon a time på  kanal klockan 20:00
Den ska jag kolla på undertiden jag spelar in spännande Grimm som går på sexan samma tid...

Revenge: 21:00 på tv3 se den också och de blir spännande och kolla på..
Om nån av serierna är nåt man vill följa så ska de bli jätte spännande :P

Nu har jag skrivkramp ska fixa lite kaffe får se sen om jag kommer tillbaka och skriver lite mer..

Rock On \m/ klockan är 15:50




Så där ja då har man druckit en kopp kaffe..
Lagar middag med sin älskling..

Potatisgratäng med fyra olika kycklingspätt jam jam :)
Hoppas man hittar nåt gott att dricka till då har man ultimat rätt med dryck och mys torsdag middag:)


Maten var jätte god.. Det blev kolsyrat vatten till maten..
Nu blir det kaffe och sen är de bara att vänta på dom spännande serierna ska börja =)
Blir inget lirande på wow ikväll men de blir mys framför tv istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar