fredag 20 januari 2012

Nu vill jag att forskarna ska bota cancern!

☆•*¨*•.¸¸¸ .•*¨*•☆•*¨*•.¸¸¸ .•*¨*•☆•*¨*•.¸¸¸ .•*¨*•☆•*¨*•.¸¸¸ .•*¨*•☆•*¨*•.¸¸¸ .•*¨*•☆


Hoppas allt har gått bra med min ängel till svägerska.. <3
Hon har opererar bort ena bröstet idag..
Fick veta att hon hade bröstcancer för ungefär en månad sen..
Mina tankar går till underbara <3 Linda <3 idag hoppas dom får bort cancern..
Och så går mina tankar till Jessica <3 vars blog jag brukar läsa har hennes blog länkad en fighter!


☆•*¨*•.¸¸¸ .•*¨*•☆•*¨*•.¸¸¸ .•*¨*•☆•*¨*•.¸¸¸ .•*¨*•☆•*¨*•.¸¸¸ .•*¨*•☆•*¨*•.¸¸¸ .•*¨*•☆

Nu vill jag att forskarna ska hitta botemedlet för bröstcancer och alla andra cancer typerna!!
Jag vill att deras forskning ska gå mera framåt!
Varje år köper jag rosa bandet och lotter det jag har råd med för att stöjda cancerforskningen!
Jag hoppas att de finns mer med människor som känner samma sak och försöker stödja som jag gör nu!

_________________________________________________________________________________


Har varit på karolinska i solna och sen och handlat mat till ikväll..
Känner likadant med min sjukdom  jag vill att forskarna ska kunna bota oss alla som lider av den här pesten som är tumörer också som kan återkomma!

__________________________________________________________________________________
Middagen i kväll hemlagad potatis gratäng med fläskfilé..
Ska börja skala potatisen skära i purjolök och massa vitlök såklart;)
Ikväll blir de Vampire Diaries<3 det tycker jag ska bli jätte mysigt att kolla på..
Kanske ta ett glas vin till maten =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar