fredag 20 januari 2012

Nu äntligen är det fredag! =)

Nu äntligen är det fredag! =)
Nu har jag äta frukost det blir en naturdiet dark choclate med antidoxedants from green tea bar
mycket fibrer i den och ett glas vatten är inte så kaffe sugen just nu.. =)
Är väldigt god!!
Och skrev hela namnet för göra lite gratis reklam!

Ska rulla iväg mig till Karolinska i Solna på veckans sista omläggning alldeles strax..
Så får jag reda på om jag ska medicinera mig med Humira eller vad doktorn tycker!
Det ska bli väldigt spännande och få reda på det.
Blir första gången på kanske ca 17-år kan va lite mer så slipper jag äta medicin. =)
Eftersom jag har stått under medicinering så passt länge så det skulle vara skönt att slippa..
Så länge det inte kommer mera bölder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar