söndag 2 september 2018

Välkommen till efterlängtade September!

Välkommen till efterlängtade September!

Nu har jag gått på Humira i över 1 år! 
Små bölder men inte alls som det brukar, dock så är immunförvaret nere så jag blir lätt sjuk.
Märker en stor skillnad från när jag hade den behandlingen för flera år sen. 
Nu tillåter kroppen medicinen.

Bortsett från det..

Nu har skolan äntligen börjat efter ett långt sommarlov. 
Det är en väldigt trevlig klass som jag har hamnat i.. Och 2 stycken lärare har vi.
Kan glatt rekomendera att plugga som vuxen. Det är så skönt. 
Började med conserta under sommaren. 
Märker att tankarna har lugnat sig men det är jobbigt när de triggas.

Som jag skrev för ett halvår sen så är det mini förändringar. Tar dagen som det kommer.

Och det är bara fortsätta att blicka framåt, även om det är en slirig väg för att nå målet men målet närmar sig ju mer man kämpar. Och blir det snedsteg så upp igen och fortsätt att kämpa.

That's all for me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar