torsdag 20 november 2014

98.5 kg


Hej!!
Nu är man i november månad och ställde mig på vågen igår och den visade 98.8 kg :D
Hejja mig fyfan vad jag är bäst! Äntligen under hundra strecket
nästa vecka blir de motivation samtal på Itrim och invägning för bevis.
Ska verkligen försöka undvika godsaker nu i helgen så de håller i sig vill verkligen bevisa att jag kan och behöver fan inte göra kirurgiska ingrepp för att gå ner i vikt!
Det märks mer och mer på mina kläder i XL att de blir pösigare.
På måndag ska jag vara med på tror det kallas nätverks träff (ingen aning vad de kallas för).
I alla fall så ska jag stå inför ca 20 pers och prata om min skolgång från gått i vanlig klass till särskolegymnasium och där vidare hur de kommer sig att jag pluggar på LärVux i Stockholm.
I februari kommer det vara betydligt fler som jag ska stå prata om samma sak för igen men nu är nu.
 
HS update!
 
Bölder ja men ingen smärta och mer rörlighet!
 
:-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar