tisdag 14 oktober 2014

October here i come :P


Hej allihopa!
 
Tänkte berätta att jag lever har inte försvunnit.
Dock så funkar inte blogger appen så därmed skriver jag mer sällan nu.
Men tänkte dela med mig lite av de goda som jag har varit med om i några veckor nu :)
 
Förr förra lördagen dvs 4 oktober var jag på den bästa 25 års festen ever!
Johanna fyllde 25 i augusti men sköt upp sin fest tills nu.
Den var jätte kul att vara med på träffade mycket nytt folk men också gamla vänner och bekanta som jag inte träffar annars. Var utklädd till vampyr då riktigt najs. ;)
Och var med om mitt livs andra riktiga fylla på köpet.
 På posten dagen efter så mådde man verkligen som man förtjänar efter en sån otroligt rolig kväll.
 
Bortsett från det så fortsätter jag med mina studier än så länge kan jag andas men tar en dag i taget. Klarar inte av att bli så ledsen och besviken igen som jag var i augusti och hela september pga allt kraschade för mig. Men det känns som att jag håller på att komma på fötterna igen.
 
En rolig nyhet som följer mig på grund av Hidradenitis Suppurativa
 
Mina armhålor är ÄNTLIGEN läkta!!!
 
Det är några veckor sen men vill ändå berätta det håll tummarna att det håller i sig.
Dock får jag mer bölder men det är nog för att det har inte varit lätt för mig dom här månaderna.
 
I måndags den 6 Oktober fyllde jag 30 år :)
Fick en fin dag, N kom hem med underbara rosor till mig.
Bjöd min familj på middag var riktigt mysigt..
 
Thats all from me :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar