tisdag 9 september 2014

Börjar se ljuset men än så länge är det inte över.



En utekväll med tequila är mitt botemedel att glömma bort mina bekymmer förtillfället!
Sån kväll som det var i fredags med biljard roliga vänner var verkligen det jag behövde.
Får en bara att skratta och le när man tänker på dom timmarna som jag var med.. :)
 
Igår kom jag iväg till skolan och kände att jag må va trött men vilken skön känsla det var att komma till lektionen. När det var rast så pratade jag med ena läraren om vad som har hänt och hur det verkligen ligger till för mig. Satt kvar efter skolan i flera timmar med skolkamrat så kommer en lärare fram och pratade med mig. Har verkligen inte sett ljuset först igår. Jag kommer få stöd för att lärarna vill verkligen att jag ska vara kvar i skolan, men än är inte mardrömmen över.
 
Det är först den 16e som jag ska på möte med ams är jätte orolig på vad som kommer hända mig.
När jag fortsatte till stan efter skolan så ringer min LSS handläggare.
Berättade för henne också vad som har hänt. Hon tyckte att det här var jätte konstigt också, ska i alla fall ta reda på information till mig och bokade också in ett möte med mig den 16e också.

Dubbelt upp nästa vecka..
 
Men trots att jag har motgångar sen flera veckor tillbaka känner jag mig starkare nu eftersom jag känner att jag har fler och fler människor bakom mig som stödjer mig i detta helvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar