onsdag 30 juli 2014

Bernts Begravning

Hej idag har jag varit på begravning!
Det var mycket blandade känslor för mig.
Känslan som var starkast var när jag gick fram till kistan och skulle ta farväl och på återseende och så rörde jag kistan sa mina ord men kände en stark känsla.
Är inte nån expert på detta område men de kändes ändå bra på nåt konstigt vis går inte att beskriva vad det var.

💜 Vila i frid Bernt Tomten Andersson 💜

Mina tankar går till Bernt, hans fru Eva och deras familjer samt alla som känner Bernt ❤

Kan fortfarande inte förstå att han är borta nu men man får ta en dag i taget..
Det var också kul att träffa gamla lagkompisar.
Nån där ville att jag ska börja lira innebandy med dom igen samt fotbollen också. Vi får se vad som händer 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar