onsdag 23 april 2014

Puh!!

Hej förlåt att jag är sååååååå offline!! Tredje riktiga arbetsveckan går snart mot sitt slut. Arbetsterapeut kom förbi och hälsade på och kika på mig när jag jobbade. Väldigt skönt att alla på jobbet kom fram och pratade med oss för då fick.hon se att de går framåt för mig 😀
Sa till henne att jag trivs. Sen när hon gick så råkade jag höra att hon pratade med någon av kollegorna och hen sa att det är kul att jag har kommit in i gänget. Man får ju ett leende på läpparna när man går därifrån 😜
Har varit på den arbetsplatsen sen en månad tillbaka hoppas verkligen att jag kan få stanna trivs där.
Morgon dagen kvar sen skola på fredag hela dagen. Undrar lite var min läxa är som jag skulle ha fått på mail.
Har varit duktig och träna på itrim 3 dagar förra veckan. Och tränat två dagar i rad.igen nu. Imorgon blir de träning efter jobbet !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar