tisdag 28 januari 2014

pizza och natcho tallrik



Hej allesammans!

Känner idag att det är ett sånt pendlande för mig med orken att stå emot.
Idag klarade jag inte av det alls. Köpte hem pizza och natcho tallrik till lunch från pizza online som jag och min sjuka fästman delade på.. Men chocken med natchotallriken var att det var 4 båtar i men det kanske var lika bra eftersom vi åt pizza och drack coca-cola till lunchen. Det var jätte gott men jag känner inomborde att det var ett jätte stort FEL alltihop. Senaste veckorna så känner jag inte nån större ork och lust med vikten. Det är jätte sorligt att jag inte har den orken som jag hade i början.
Måste hitta tillbaka på nåt sätt. Ska ha grupp träff idag och ska vägas då också känner inte alls nån större lust med det. Imorgon ska jag besöka en arbetsplats som jag kanske kommer börja på fick veta det igår bara stress här får inte veta nån i god tid i förväg..

Vill bara gå lägga mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar