onsdag 11 december 2013

Första mötet med arbetsterapeut!

Nu tänker jag gnälla och skriva av mig.
Var på möte idag på arbetsförmedlingen och träffade en arbetsterapeut. Nyckelfråga ställde hon och allt bara allt bara snurrar i mitt huvud..
"Hur tänker du med skolan och arbetsförmedlingen?" Ja jag pluggar för att få betyg för att söka utbildning för att det är viktigt idag med de för att få jobb.
Om jag kan få en praktikplats så är det guld också för att träna inför det som ska komma. Tror arbetsterapeut att jag inte vill klara det för att jag går iväg tre dagar i veckan för att få hjälp med mina HS sår. Lägger tre dagar i veckan för att få hjälp vad är det som är fel med det?
Behöver ju den här hjälpen. Vad tror hon om mig egentligen? Säkert inget allvarligt bara jag som är överkänslig nu när jag har feber inombords. Det som kändes bra med det här mötet är att i januari så ska jag få arbetsträning fast bara att dom ska se hur mycket jag klarar av med nån arbetsuppgifter. Fruktar redan detta. Hon tyckte iallafall inte att jag ska va på café eftersom det är stress där men hallå måste ju finnas andra ställen som har spännande kaffemaskiner. Har liksom inte pensionat eller nåt annat sådant caféer som har sån maskin? Vet inte alls vad jag ska tycka har ju barista utbildning på mig vill ju kunna utnyttja den också *SUCK*
Ja vi får se vad den här historien slutar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar