tisdag 6 augusti 2013

Imorgon blir det omläggning på vårdcentralen..


Imorgon blir det omläggning på vårdcentralen..
Ser egentligen inte fram emot det vill hellre va hemma och göra lite nytta tvätta upp det sista av allt samt ta starta lite med matten som man har över sommaren..
Kanske ta och göra mina slingor rosa som jag har skjutit upp i två hela månader...
 
Kollade första avsnittet säsong 4 på True Blood att Alexander kan ge såna rysningar i sista sekunderna innan avsnittet tog slut.. Känner fortfarande av det.. Ganska skönt då vet man ;-)
 
Men vet också att det är lika bra att gå iväg imorgon på omläggning behöver hämta ut Dalacin eftersom den tydligen inte fanns i mitt medicin skåp.. Har åkt på infektion igen känner äckel doften fån såren blir så trött på detta men ja det är ju sommar inte konstigt att man svettas och bakteriena frodas.. Ska försöka ta en vecka i höst med min älskling och kompensera sommaren...
Men det bästa är ju att jag har inte ont i såren så det är ju posetivt på det sättet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar