måndag 19 augusti 2013

Det känns skönt att vi hade HS evenemanget i sommras..



Det känns skönt att vi hade HS evenemanget i sommras..
Gjorde att en tjej hittade till oss :)
 
 Det känns verkligen som en topppen måndag för att man kan hjälpa!
 
Ska skriva tre bra saker jag har gjort idag fast det lär ju bli fler kanske..  ;-)
 
1. Varit till stor hjälp till min syster det värmer inombords <3
 
2. Gosat med Buffy och Kryddan <3
 
3. Gått en skön promenad med min älskling och köpt min framtida frukost hos Itrim
som jag kommer börja med allvar från och med idag..
 
4. Samt att jag och alla andra som var med och höll upp-
 evenemanget i somras gjorde ett grymt jobb nu kan man hitta oss-
 på nätet och veta att man inte är ensam!
 
5. Bjuder på denna har två dagar i rad gjort snaps som kanske får man testa till jul ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar