tisdag 2 juli 2013

Underbara tisdag var är du nånstans?!?!?!

Underbara tisdag var är du nånstans?!?!?! ;-)
Varit på KS fick svar att jag har Streptokocker och nåt annat skit visade bakterie odlingen.. Men vad bra att jag började med medicin i fredags (sorry fick panik insåg att jag hade totalt glömt bort lunch kuren men tog den nu) iallafall gick omläggningen bra vi har nog hittat nåt som funkar för vissa av såren.. Även om tejpen korvar sig.. Vart Burger King till lunch idag åt en cesars wrapp med meny till lunch den var faktiskt inte så dålig.. Sen bar det iväg till sjukgymnasten..
Nu har jag fått ett schema som jag vet Linnéa, Johanna och några andra av vännerna kommer bli glad över :)
Nu ska Sandra börja med en promenad schema.. Minst 10 minuter innan frukost i rask trakt.. Senare på dagen minst 30 min i rask trakt.. Ska rita ett streck för varje promenad på morgonen och senare för räkna hur många dagar som jag har varit ute och gått.. :)
Blir intressant... Har nån tips på appar som mäter hur långt man går?? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar