fredag 5 juli 2013

Hämta medicinen!

Sitter på pendeltåget till Karlberg ska testa ta bussen därifrån till karolinska.. Vart dock försenad fick gå hem och hämta min medicin och ta den så jag kan avsluta den på måndag! Måste komma ihåg den jätte viktig!
Blir intressant att höra hur omläggningen har varit i tre dagar om det funkar eller om jag måste lägga om oftare.. Känner efter jag träffa sköterskan på vc så har jag ingen lust att gå dit om det ska va så besvärande att hålla på med mina sår.. Blir så arg jag har inte önskat mig denna sjukdom som har förstört livet på mig och andra som har den som till och med har betydligt värre än mig som kanske inte ens har stöd nånstans.. Sköterskan kunde bemöta trevligare än låta besvärande för att jag vill ha stöd av dom..
Kanske är bäst att jag gör sånt här hemma  då kan jag bestämma själv när på dygnet som jag vill plåga mig med omläggningen och är därmed inte låst för nån tid och plats..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar