måndag 15 juli 2013

Godmorgon dagens morgon vikt är på 108.7 kg igen!

Godmorgon dagens morgon vikt är på 108.7 kg igen!
Nu tänker jag hålla mig till en mini tallrik storlek hädanefter. Vill verkligen gå ner 20 eller 10 kg till oktober!
Oavsett om vi åker hem till nån på middag så ska det va mini tallrik.
Äter vi på restauranger ska det va barn storlek på maten.
Måste verkligen ta tag i detta mår så dåligt vill inte operera magen och så kanske jag får hs sår där dom har varit.. Oh kom inte och säg att man inte får så jag har redan ömmade bölder på magen där tros kanten sitter.. Samt nedan för örat har de kommit klart man blir nojjig när det blommar hur det skulle gå om man operera magen titt hål på magen osv.. Det känns också att inte alla förstår att jag måste gå ner i vikt snarare mot arbetar mig med ha med sig nybakade t ex muffins när dom vet att jag inte ska ha vi har ju sagt att man inte ska ha med sig fikabröd för att vi försöker gå ner i vikt om man ska komma hem och dricka kaffe hos oss.. Eller att dom inte tänker på det.. Jag förstår inte vad det rör sig i tankarna på dom vill va bara snälla men det är rena motsatsen för mig vill dom göda mig så jag går 10 kg som jag har kämpat med att gå ner på ett år redan.. Rena berg och dalbana..
Har nästan slutat med alkohol kör hellre med alkoholfria viner eller drinkar.. Läsken har jag minskat med en burk om jag ska kolla på film.. Bio kolsyrat vatten med en mellan popcorn istället för stor.. Märker ju att jag är på väg tar morgon promenad nästan varje dag och likaså kvällspromenad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar