söndag 30 juni 2013

Smink party 29 juni osv..

Solig söndag.. Otrur att man känner sig dålig fortfarande..... :(
Men tänkte berätta lite om gårdagens äventyr eller vad jag ska kalla det.. ;-)
Igår var jag värdinna på mitt sminkparty.. En kompis Lovisa utbildar sig till hudkonsult som var över och visade produkter.. Hade beställt tidigare Satinhands och ett läppstift cherry färg som jag provade på sommar salongen som jag va på i maj.. Så nu har man lite produkter och smink från Mary Kay :-)
Annars av lördagen så var vi på pizzerian innan vi gick hem till mig... Käkade italiensk pizza med parma skinka tror jag de va.. Väldigt go roccula sallad var det på den också drack faktist loka päron..
Fastnade för en lila ögonskugga var väldigt fin.. Men får se om jag ska beställa den måste börja tänka på att spara om vi ska resa bort en vecka eller nåt måste iallafall spara.. =)
Oavsett så har jag haft en bra helg trotts att jag e dålig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar