tisdag 4 juni 2013

Host host..

Morgon hälsning till mig :)
Är jätte sjuk hade hög feber när jag kom hem i lördags efter konserten.
Så nu går vi båda hemma. Tror jag har kanske åkt på halsfluss men vill inte kolla med doktorn än eftersom jag har inga fläckar på halsmandlarna men feber, frossa förkylning.. Tack att jag spelade in fyra avsnitt på Pretty Little Liars annars hade jag blivit galen igår om jag inte hade kollat på det. Försöker dränka mig med te varenda dag men tycker ändå att jag inte är bättre. Det är så surt imorgon är det näst sista kursen på Barista/Café och jag kommer vara hemma hela veckan. Har en känsla att jag kommer ha jätte otur att missa nästa vecka :/ hoppas verkligen inte det. Varför ska man ha en sån otur.. Min kille blir ju inte bättre själv nu är han iväg på vårdcentralen tror det är femte eller sjunde gången som han är iväg nu.  Blir inte klok på att han inte får nån hjälp. Spelar fan ingen roll om man byter vc det är samma sak på varenda ställe att han inte får den hjälp han behöver.
Trots allt skit så vill jag tänka på Linnéa som är i varma soliga Turkiet hoppas hon har det skönt längtar tills vi ska ut och ha våran ute kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar