torsdag 13 juni 2013

Dagens vikt 108.1 kg

Dagens vikt 108.1kg sköter jag mig nu så kommer jag väga under 108 kg efter helgen! Var lite orolig idag hur vågen skulle visa.. Hade Barista avslutning igår och vart bjuden på tårta samt att jag hade mys lunch med Linnéa med att äta lite choklad samt min subway mackan och Coca-Cola på det. Linnéa gjorde också en latte till mig med choklad uppe på som mönster.. God som tusan och hon är duktig på mönster med mjölken och choklad ;-)
Fick betyg C i kursen men är ändå nöjd på tanke att jag hade praktikplatsen i skolan istället för att göra den på café. Enligt läraren så är C väl godkänt är inte van vid nya betyg systemet så jag trodde att jag fick godkänd eller icke godkänt först. Sen efter avslutningen drog vi brudar till Hornstull och drack rosé och nån drink och bara myste och firade att we made it 10 veckor på kursen! Sen på hem vägen vart de lite shopping måste våga gå i fina kläder nu under sommaren och ska inte behöva oroa mig för såren. Men.men ett steg i taget ska leva på minnen från gården idag eftersom det regnar... Imorgon blir det Svenska avslutningen då ska vi till gamla stan och äta dricka gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar