lördag 11 maj 2013

Till mina vänner


Till mina vänner! <3


Va så snälla stör mig inte på mobilen i helgen och skicka inga sms mår bara värre då blir stressad och brusar upp mig så jag blir galen orkar inte mer nu.. Gäller alla vännerna som har mitt nummer!
Ni måste förstå mig att jag har ett helvete nu med infektion måste lufta armhålorna flera timmar som är ansträngande och jävligt tråkigt samt att det spricker upp nya bölder på områden som är ömma områden!!! Skulle ni ha den här sjukdomen vet då tusan om ni skulle greja att ha den behöver vila nu i helgen efter jag har varit i skolan som är väldigt ansträngande för mig med sårfeber.
Det sista jag behöver är "måste verkligen prata av mig lyssnar du" "kan jag låna pengar av dig?" "kan vi träffas har tråkigt"  jag vill inte läggas in på sjukhuset nu när jag har kommit igång och pluggar viktiga ämnen som jag kommer behöva för att utbilda mig vidare..

Jag vet att ni vill mitt bästa men jag mår inte bra nu och behöver massa utrymme nu utan att känna mig pressad och STRESSAD att ni ska höra av er på min mobil ringer/sms varje dag/vecka/helg.. 


Min HS blir värre då!

Jag behöver lugn och ro för att min sjukdom ska bli bättre lugna sig och att operations såren ska minska sig.
Måste då förstå att jag inte kan träffas så ofta pga att jag måste behandla sjukdomen med att lufta flera timmar om dagen/kvällen. Jag är immun mot mediciner nu så går ej att behandla för......
Googla på Hidradenitis Suppurativa och kolla på bilderna så där kan jag få om jag fortsätter må dåligt och inte sköter mig med att lufta! Vill inte ha som på dom skräck bilderna på Google kämpar för att inte jag ska bli så dålig.. Hjälp mig att inte stressa o pressa mig när ni vill träffa mig då mina sår växer det är inget sår som är i en fem kronas storlek det är betydligt större sår jag har dom blir svår skötta då när jag får problem att lyfta armarna.. Ni måste försöka förstå mig jag orkar inte förklara för var och en vad HS är läs på nätet och kolla på bilderna. Försök och förstå mig varför jag inte orkar träffas. 

Hoppas ni verkligen respekterar det att jag vill ha lugn och ro i helgen utan 
massa sms eller att ni ringer på min mobil det räcker nu och jag kommer enbart tänka på mig själv nu min hälsa går före nu jag vill må mycket bättre om vi ska ses..
Jag ska känna "fan vad roligt när vi ska ses och va glad"
Inte känna "fyfan vad jobbigt jag mår inte bra och hålla i minen och må jätte dåligt"

Jag hör av mig själv om jag vill nåt eller om jag vill fråga om vi ska fika på stan det får ta veckor månader men bara jag mår bättre med infektionen..

Puss och kram till er jag hoppas att ni verkligen förstår mig nu orkar inte att skriva hela tiden samma grej för att ni verkligen ska förstår nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar