tisdag 28 maj 2013

2 veckor till på Barista/Café kursen sen är den avslutad!!


Vi skulle egentligen fira våran 6 års dag i lördags den 25 maj!
Men jag får bjuda ut älsklingen sen när han är frisk..
Håller på att försöka koppla av imorgon blir det en lång dag med först tidig praktik sen Basrista/ Cafe lektion.. Om jag räknade rätt så är vi på 8e veckan nu..
Så två veckor till på kursen sen är den avslutad!
Det ska bli skönt på ett sätt och tråkigt på ett annat :/
Men det bästa är att då kan jag konsentrera mig på matten svenska sen kommer engelskan på schemat i höst så måste läsa och få betyg i dom ämnena så jag kan söka vidare utbildning..
Igår var jag hos frisören.. Klippte av mig halva håret känns det som.. Men det vart fint iallafall :)
Vart lite blonda slingor också så nu kan jag välkommna sommaren och BEACH 2013!!! :)
 
Sommar hår :D
 
På lördag blir det för min del att äntligen få se KISS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar