tisdag 2 april 2013

Glad Påsk



Hej på er!
 
Glad Påsk önskar jag er även om jag är flera dagar sen ;-)
Var på Smink visning i söndags hos en vän.. Det var roligt faktiskt..
Ska själv anordna ett smink party som min vän kommer kunna visa produkter..
Varit hos min familj i helgen och gosat med dom fyr benta <3
Såå mycket man saknar dom så gör det lika ont när jag åker hem..
Kollade på Rock Of Ages med mamma och pappa på påskdagen efter jag hade varit på smink partyt..
 
Åkte på infektion förra veckan så jag står på medicin  fortfarande.. Nästa vecka ska stygnen tas..
Så då kanske jag får röra armhålan ordentligt kanske?
Idag vart det ingen skola för mig eftersom jag är dålig.. Men försöker sikta på torsdag..
 
Trevlig kväll på er tänker inte lägga upp nån kg har lagt på nåt kg sen påsken usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar