onsdag 13 mars 2013

Vänster armhåla är äntligen opererad!



Vänster armhåla är äntligen opererad!

Operationen gick super bra. Kände dock när han bedövade att det kändes på ett område men det berodde på att jag var infekterad där.. Dalacin 10 dagar började jag med idag.
En sköterska som var med när jag opererade min högra första sången 2007 var med nu också känns ju tryggt ;) Han sydde ihop jätte fint min armhåla och påpekade till mig nu att jag är botad där om inte jag spräcker upp stygnen så nu blir det att ta det lungt och inte höja armen eller lyfta förmycket.
Han sa också att han vill operera på vänster bröst eftersom det är öppet där under ovanför bh bygeln annars ska sitta. Tror också han är inne på ljumskarna och annat men en sak i taget nu blir det min uppgift att ta det lungt och läka operationsåret samt gå till skolan så fort jag känner mig bättre. Då får jag annat att tänka på som är positivt.. Behöver positiva tankar nu.. Då kanske höger armhåla läker igen det lilla som återstår av det gamla operation såret.

Säger det min hud doktor rockar!

Tack finaste Johanna för ditt fina inlägg på din bloggish <3

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar