onsdag 27 mars 2013

Infektion i vänster armhåla!


HS UPDATE efter operationen!!!
 
Varit på KS idag, har åkt på infektion i vänster armhåla börjat med medicin igen samt att det var samma sak i dom andra såren så dubbel upp för mig.. ;-)
Det är två veckor sen operationen och mina stygn har börjat lösas (löst) upp sig men som tur är så har jag något kvar som jag ska försöka va rädd om.. Har feber också så det blir nog en väldigt lugn vecka.. Tur att man har gått på påsklov några dagar..  Käkade Dalacin i 10 dagar efter operationen och får börja med dom idag ska ta dom om nån timme.. Träffade en annan läkare men han har träffat mig förut och känner min doktor så det känns tryggt att han vet vem jag är...
En annan grej som känns väldigt skönt det är värsta smärtan i vänster armhåla har släppt men det är en vecka sen.. =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar