onsdag 6 februari 2013

Vad är det med vårdcentralen egentligen?



Vad är det med vårdcentralen egentligen?
 
Jag blir upprörd när jag får veta att det är fler som har blivit behandlade på samma sätt som mig själv.. Att dom "släpper" en istället för att ta tag i saker och ting o löser det istället..
Som här sjukdomen Hidradenitis Suppurativa som jag är kroniskt sjuk i det finns fler som har den sjukdomen men just att vårdcentralen "jag vet inte vad det är för nåt?" ta reda på saker och ting istället för att släppa patienten..! Det är så jävla sjukt det här samhället..
 
Skärp er förfan vårdcentralen!!!
 
Har lust att fråga "hen" var personens vårdcentral ligger och har lust
att skriva ett jävla långt argt brev till dom jävlarna!
 
Dom har betalt att ta reda på saker och ting och gör fan inte sitt jobb när hen har fått veta sin diagnos.
 
Nej nej som vanligt patienten blir släppt utan få den hjälpen som man betalar att få fyfan vad sjukt det här är! Likadant med remisser kan inte ett ställe hjälpa till så skickar man väl den vidare till ett ställe som kan hjälpa eller?? Nää som vanligt vården suger!!
Usch på er som inte hjälper era patienter som lider!!

Den här sjukdomen ligger på tredje plats dom smärtsammaste sjukdomarna enligt Healthfiend (där är ett tag sen som det stod om det kan va uppdaterad sen sist men då var det tredje plats)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar