tisdag 12 februari 2013

Once Upon A Time Säsong 2 avsnitt 5 av 22

Bästa scenen från veckans
Once Upon A Time

 
 
Säsong 2 avsnitt 5 av 22
 
Jag hade inte fantiserat om det här att Rumpelstiltskin och Jeffersson är vänner? Men okej nu vart allt mer intressant :D
 
Jeffersson leende alltså man smälter bara för han är så finurlig som jag då haha.. ;)
 
Och att Doktor Whale är Dr Frankenstein :S
Iallafall så är det här en av dom bästa avsnittet som jag har sett..
Inte för att nåt avsnitt är dåligt men det kändes som det vart kraft eller så var det att killarna visade lite mer vad dom är för typer bad boys varning men det visste man väl inte?  ;)
Kapten Krok gjorde ju debut veckan innan inte så pjåkig heller för den delen.. Är han också finurlig? det återstår att se ;)
 
Jeffersson är just nu en av mina favoriter =)
Krok är man lite nyfiken på också men får se på torsdag efetr jag har spelat in
och sett veckans avsnitt........
 
Nä nu ska jag drömma mig iväg på youtube om jeffersson kapten krok (Killian Jones Captain Hook ) och doktorn ska man inte glömma eller Rumpelstiltskin roliga flin ;)


Scen från avsnittet innan har jag för mig det är..

Killian Jones förlorar sin hand..
 




"going to Neverland"
 

 
Älskar verkligen den här serien hoppas det blir många många säsonger :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar