fredag 9 november 2012

Firar fars dag idag istället

Övernattade hos päronen inatt..
Fick frossa massa kärlek av dom underbara fyrbenta..
Kollade på första avsnittet the walking dead säsong 3 också.. Fan nu längtar man till söndag efter ha sett dom sista minuterna som jag inte fick med min inspelning från söndagen...
Svårt att sova inatt dock men har ändå haft en lugn dag. Kollade nyss på Tjernobyl Diaries den var okej faktiskt hade inte räknat så mycket med filmen men undrar vad hände med hans bror? Kommer inte ihåg om man fick se han nåt efter försvinnandet..
Väntar nu på att pappa och att N ska komma så vi kan äta middag och fixa efterrätt blåbärspaj med vispad vispgrädde o kaffe till.. Firar farsdag idag istället när jag ändå är här.. Men ringer och grattar såklart på söndag också ;-)
Ska operera mig på torsdag och har känt mig krasslig två morgnar varav lite längre idag.. Så det är lika bra sen att kurera mig hemma i helgen och alla andra dagar så det inte blir uppskjutning pga sjukdom det skulle vara jävligt tråkigt eftersom det har varit prat om det i över ett halvår och nu är jag bara dagar ifrån!!
Så don't stop Me now!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar