måndag 5 november 2012

4.8 kg lättare!


Hej hej!

Vill berätta att jag är 4.8 kg lättare nu fast det kommer stå plus 1,8kg eller nåt sådant på min profil på viktklubb.. Men skit samma snart kommer det stå minus om det fortsätter gå åt rätt håll..
Mitt liv går neråt pga min sjukdom men jag har ändå lyckats med 4.8kg med att inte kunna röra mig som en normalt kan men har minskat på mat intaget så det är en klapp på axeln.. Väger idag 112.2kg!
Sen vad jag har märkt så äter jag inte upp en 300 grams Grill chips påse längre..
Den räcker betydligt längre nu.. Men läsken vågar jag inte berätta så mycket suget är där jag dricker fortfarande läsk men försöker ändå kämpa med att inte dricka upp en 1.5l "pepsi eller coca-cola" försöker enbart ha det till helger.. Jag tror ändå att jag har minskat på det intaget =)
Hoppas ändå att jag kommer hålla det här nu.. Det kommer bli väldigt tufft för mig nu eftersom imorgon kommer jag träffa min hud doktor ska fråga han om min nya medicin och sånt samt att vi ska kolla på "prinsess exemen" vad som han ska fixa..
Nästa vecka på torsdagen kommer jag ligga på operationsbordet under laser operation sen vet vi inte hur jag kommer må om det skulle vara större område som han opererar eller om det är smått vilket som vem mår bra efter operation..? Aja en dag i taget...
Onsdag blir det Diettisten som jag inte har träffat sen innan sommaren hon lär
få en chock att jag har tappat några kilon sen hon träffade mig sist.. (Då kroppen vägrade gå ner)
Ha en trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar