måndag 12 november 2012

12 November!

Sitter här i soffan kollar lite på Revenge..
Killarna var här nyss och fixade så nu har vi en ny toarulle hållare som ska torka i 24 timmar innan vi kan använda den..  Den är dit limmad alltså..

Ska äta havregryn fullkorns gröt och kaffe nu vart lite avbruten när killarna ringde på.. I fredags fick vi en ny medlem i gruppen..
Så vad jag vet är vi just nu över 20 st som har HS i gruppen allt från sverige till danmark usa och england som vill joina resten är anhöriga som är med för att stötta även om dom inte skriver och läser så mycket tack ni är underbara vänner och familj
kärlek till er alla som är med i min hs gruppen <3 :)
Fan snart firar den 1 år som jag skapade i januari =)
Då blir det tårta :D

Lite i tankarna så tänker jag lite det är måndag idag och om fyra dagar så ligger jag på operations bordet får "tandläkar" bedövning och så känner man dofterna när lasern  ska göra sitt under operationen..
Men det kommer gå bra jag grät inte när jag fick den här kallelsen eller kände den där doften från brännt kött så jag lär nog inte göra det när jag ska opereras heller och gör jag det så underbara personalen som jobbar där kommer lugna ner mig om det skulle inträffa..
Nu frukost sen göra sig iordning för att åka till Ikea med svärmor!
Ut i det soliga vädret!
=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar