tisdag 23 oktober 2012

tisdag

Vägde mig idag 112,4 känner mig jätte svullen..
Var iväg till doktorn han och hon trodde till 99% att det är min sjukdom som spökar i vänster bröst och att det inte är b och c ordet..
Men det är bra att jag uppmärksammar och kollar till svullnaden..
Ska tejpa bomull på svullnaden så får vi se om den blossar ut nån dag här..
Hoppas det så slipper jag ha ont i bröstet!
Trött på att ha svårt att sova på nätterna!
Nu sitter jag på ett av mina favorit fik tar en latte och en toast!
Och bara njuta av det fina vädret =))

2 kommentarer:

  1. usch nej hoppas det "bara" är en böld. brukar också bli nojjig när det kommer bölder som inte alltid känns som bölder. krya på dig! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en böld som har gått hål nu i dagarna..
      Men det gör fortfarande ont men kanske inte så konstigt när svulnaden var över fem centimeter..
      Hoppas på att det går ner u så man slipper ha ont i bröstet det påverkar sämnen också.. :P
      Ska ha koll på den fortfarande så det inte blir nåt annat för säkerhets skull...
      Ha det så roligt på halloween festen vännen och krya på dig också <3
      Stor KRAM

      Radera