måndag 22 oktober 2012

The bitch from hell is back?

 The bitch from hell is back?
 
Det har svullnat upp igen på vänster bröst..
Fan mina tankar har farit omkring ifall det skulle va b och c ordet...
Men idag så när jag ossade på bomullstussen så kände jag mig lite mer lättnad eftersom nu tycker jag att det ser ut som en böld på gång..
Men det sitter en liten osäkerhet i mig trots det..

Fick en tid till vårdcentralen imorgon så det blir att nån doktor sår kolla försiktigt det gör skit ont kan har svårt att sova så fort jag vänder mig oavsett på vilken sida så gör det fruktansvärt ont.. "/
Men förhoppningsvis så är det bara the bitch from hell som ska visa sig.. 
Ni undrar förstås vem?
Jag har bloggat förut i sommar om the bitch from hell fast då hade inte bölden nån namn...
Men nu får den ett namn så mycket den har förstört min sömn i några veckor!
 
Mina tidigare inlägg om du vill läsa eller se på bitchen...
 
Varav den här nya bölden jag har är större än den jag hade
 i sommras som jag har bild på länken nedan..
 
Undra då om såret kommer bli större än det jag hade på länken  nedan
 
Nä nu får jag ha ventilerat färdigt..
Ska ta och tvätta såren lufta sen omläggning ska kolla på nya
 Underworld filmen undertiden som jag luftar armhålorna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar